29 Şubat 2012 Çarşamba

 

Dostla da davul dengi dengineymiş...

 

Düşünmeden kurulan cümleler ,

Bana göre bir yaşlının diş ipi gibi kokar burnuma...

Mutluluğumu,  kötü kokulu cümlelere ezdirmem.

Yüreğimin her köşesine, lavanta keseleri asıyorum...

Sevgimi, bana çiceklerle gelene armağan ediyorum..

İstemeden kırdığım insanların gönlünü almayı biliyorum..

Kalbinin yerinde ,kurtlanmış et parçası taşıyandan ,

 Gönlü bile olmayanlardansa özür bile dilemiyorum...

 Aslında  "teşekkür ediyorum"

Siyahın yanında  beyazın tezadını  gösterdikleri için...

Onlarla üç kuruşluk keyfimi bozmak istemiyorum...

Dostlada davul dengi dengineymiş...

Telesekretere bağlıyım artık sen anlat anlat ....

Bağışlayıcı yönümü de  meşgule vereceğim  ,

Derdini git  Marko Paşaya  anlat.....

B.Oral...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder